Lactat Buffer – riešenie proti tvorbe svalovej kyseliny

Power Gums Cola – Na rýchly nárast energie
14. decembra 2018
Bike Klub Lipa úspešný na 24hod európskom šampionáte
16. decembra 2018

Laktát Buffer je obzvlášť zaujímavý vo vysoko-laktických športoch, kde trvá zaťaženie od dvoch až do siedmich minút. Pre plavecké disciplíny, ale aj veslovanie alebo bežecké disciplíny je to optimálna voľba. Navyše loading s obsahom sódy má zmysel aj v vytrvalostných situáciách, v ktorých prebiehajú krátkodobé šprinty  tvoriace kyselinu. Napríklad pri behu na bežkách alebo jazde na horských bicykloch.

Na dosiahnutie najlepších výsledkov sa odporúča užívať Laktát Buffer cca 4-5 dní pred súťažou. Doba užívania je sama osebe irelevantná. V postupných súťažiach, napríklad, ak sú každý víkend súťaže, udržujte tento rytmus. Dajte prestávku na dva dni a potom začnite znovu užívať.

Vo všeobecnosti sa odporúča, aby sa takýto loading  sódy obmedzil na 4-6 takýchto cyklov ročne. Neexistuje dôkaz, že by vyššia kadencia bola škodlivá. Avšak vzhľadom na súčasné odporúčania týkajúce sa príjmu sodíka, by príjem mal byť predsa len obmedzený.

Prihlásenie

Stratili ste heslo?

Vytvoriť účet?

0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnySpäť do obchodu
      Calculate Shipping